If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
здравейте пробимисе радиаторчето за парното казахаме че може да се замини с радиаторче от лада самара та въпросът ми е излагали саме или не благодаря предварително
Не бих сложил радиатор на парно втора употреба. След целия труд ще има да се чудиш защо не топли (ако е мръсно и кородирало с квото и да го киснеш все тая) или, не дай боже, защо пълни купето с вода след първото загряване. Вземи си ново. А дали пък става от лада - нямам идея.
здравейте пробимисе радиаторчето за парното казахаме че може да се замини с радиаторче от лада самара та въпросът ми е излагали саме или не благодаря предварително
Имаш ЛС!!!
Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !
Да вдигна малко темата.
Един път си чистих радиатора и резултатът беше чудесен.Сега пак се захванах, но имам няколко въпроса.
Всичко си беше наред, както се и вижда от снимките. Тръбичките на 70% запушени, както и ребрата задръстени с мушици, кал и други гадости. Почистих го с препарати, много внимателно и шомполирах тръбите. Изтече от тях доста гняс. После почистих до блясък серпантинките, защото нещо ми подсказва, че ако не са добре почистени, после много по-лесно ще се отлага ръждата.
И точно тука ми е въпросът!
Трябват ли чак толкова тия серпантинки или може и без тях?
По-натам ще споделя как съм го сглобил!
Attached Files
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Ми аз колкото пъти съм чистил радиаторче, винаги си ги връщам обратно. Щом са ги сложили, явно има смисъл. Голяма хамалогия и ваденето на тоя разиатор, само за експеримента. Ми ако се окаже, че без тях е по-зле? Айде пак отново цялата операция.
серпентините позволяват на течността да минава с голяма скорост през тръбичките и така се получава по добра циркулация през радиатора и не позволява на течността да се задържа в крайната част където потока е по слаб.. ако бъдат махнати течността ще минава само през първите няколко тръбички и в крайна сметка вътрешните ще бъдат затлачени и радиатора ще спре да отоплява както би трябвало
серпентините позволяват на течността да минава с голяма скорост през тръбичките и така се получава по добра циркулация през радиатора и не позволява на течността да се задържа в крайната част където потока е по слаб.. ако бъдат махнати течността ще минава само през първите няколко тръбички и в крайна сметка вътрешните ще бъдат затлачени и радиатора ще спре да отоплява както би трябвало
Ето това е едно, напълно обосновано от хидро-динамическа гледна точка обяснение.
Разбира се, че си ги върнах обратно!
После намазах тънко само пластмасовите капаци с един "силикон", чийто производител бодро съобщава на опаковката, че се вулканизирал, издържал и прочие екстри.
После сложих капаците, както са си били, защото единият разделя потока на две. После....
После съвсем лекичко и нежно подхванах цялата работа с една стяга и притиснах много добре двата капака към питата.
Разбира се, запиших единият отвор и пробвах и на налягане и на вакуум, колко държи.
Държеше!
После с два чифта клещи върнах бертовете на място. Получи се доста добре.
Да не забравя, като препоръка....
Слагайте малко силикон, но задължително го втривайте в пластмасата, за да я обмокри!
В крайна сметка- доволен съм от работата си!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment